sobota, 26 lipca 2014

[Pytanie] Tatuaż Gray'a i Natsu

Kochani, mam do was pytanie.
Pamiętacie może okładkę rozdziału 390?


Zwróciłam szczególną uwagę na tatuaż Natsu. 
W komentarzach pod rozdziałem nikt o tym nie napisał.
Trochę mnie to zdziwiło. Pomyślałam, że może coś pominęłam albo o czymś zapomniałam.

No, ale wczoraj wyszedł rozdział 394.
Jak na razie wszystko wskazuje, iż Natsu/ktoś związany z Natsu = E.N.D.
"E.N.D jest płomiennym demonem, bla bla..."


Widząc tatuaż Gray'a przypomniała mi się okładka rozdziału 390.
Wiecie co mam na myśli :)



Pierwsze słowa, które przyszły mi na myśl to "Ognisty zabójca demonów".
~~~~~~
No i teraz wszystko zależy od tego, co oznacza ten tatuaż.
Jeżeli to jest to, o czym ja myślę, no to teoria o tym, że Natsu jest E.N.D'em raczej leży, bo chyba nie może być demonem i zabójcą demonów jednocześnie ;)
Możliwe, że o czymś nie pamiętam i zostało to już wyjaśnione,
więc jakby coś - piszcie :)

~~~~~~
A i zwróciliście uwagę na to, iż Lucy powrócił ten znak Aquarius?

Może nadal będzie miała moc wodnika?

5 komentarzy:

  1. No właśnie ja też to zauważyłam, tylko zapomniałam, gdzie ja to widziałam.
    co do Lucy?
    - albo ten znak uaktywnia się pod wpływem obecności demona
    - albo ona sama potrafi go aktywować (chciała pomóc Juvii)

    Co do Natsu ?
    - END to może być Natsu, który walczył z Igneelem i by przeżyć stał się dzieckiem
    - znak na ręce? może to tylko tatuaż, albo troll Mashimy, a może i Natsu zyska moc Zabójcy demonów
    - END to taki zły brat bliźniak Natsu, który jest uśpiony, ale Igneel nie mógł go zabić, bo tym samym musiałby zniszczyć Natsu
    - a dalej nie mam pomysłów... trzeba będzie czekać, ale wiesz co przemawia za tym, że Natsu nie jest END, to że książe demonów jego też zabrać w Alegrię, więc? Chociaż musimy czekać i zobaczyć, bo może być coś jeszcze innego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastanawiam nad jednym lód w starciu z ogniem to troszkę taki słaby pomysł ale woda...? Może Lucy specjalnie dostała moc wodnika... w końcu mogła zniszczyć każdy inny klucz i dostać inną moc. Chociaż moje rozumowanie takie trochę naciągane, bo nie wyobrażam sobie żeby nagle wszystko spadło na Lucy. Mogłaby jej pomóc Juvia, ale to nadal chyba za mało.
    A pomysł, że Natsu jest END'em bardzo mi się podoba... Nawet by się zgadzała jedna rzecz END to ponoć bardzo stary i potężny demon dlatego kiedy Laxus zaatakował Fairy tail nie mógł przejść przez barierę w gildii (był za stary) chociaż Gajeel też nie mógł przejść i tu się moja teoria urywa. Kilka innych rzeczy też by przemawiało za tym kim jest END głównie to słowa i zachowanie Zerefa względem Natsu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym ENDem to mam kilka pomysłów, ale wszystkie wydają mi się irracjonalne. Padnę, jak się okaże że ten potężny demon z księgi Zerefa prócz magii ognia nie ma z Natsu nic wspólnego. Trollo Mashima jest do tego zdolny :D W każdym bądź razie, wolę sobie poczekać na rozwiązanie Hiro, tym bardziej że ostatnio bardzo pozytywnie mnie zaskakuje.
    Też mnie zastanowił powrót tatuażu Lucy. Z początku się śmiałam, że to po prostu błąd :P Ale mam jeszcze jedną teorie. Może moc Aquarius ujawnia się w niej, kiedy jest w niebezpieczeństwie, ale nie robi tego samoistnie? Tak, jakby Wodnik stał się teraz jej takim aniołem stróżem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio w mandze okazało sie że END to Eterial Narst Dragoneel.
    Jest on takze mlodszym bratem Zerefa, ktory umarł gdy byl mały.
    Zeref nie mogac pogodzic sie ze smiercił brata zaczął szukac sposobu by go ożywić i udalo mu sie to i ozywil go jako najsilniejszego z demonow.XD
    Jak cos jest nie zrozumiale to zapraszam do przeczytania mangi:

    http://wanted-team.skanlacje.pl/WantedTeam_reader/read/fairy_tail/pl/51/436/

    OdpowiedzUsuń

Każdy miły komentarz bardzo mnie cieszy, więc nie wahaj się pisać ;)